torstai 14. maaliskuuta 2013

Kadonneen motivaation metsästys part. miljoona

Ei oikein kulje. Pään sisällä mennään jo ihan hienoissa aatoksissa mutta iltasyöminen yllättää aina puun takaa. Joka ilta jotain. Jos ei herkkuja niin edes vähän voileipää ja sitä ja tätä..

Nolouksissani ajattelin jo poistaa tämän bloginkin, haudata mappi ööhön koko laihdutuksen ja terveemmän elämäntavan etsimisen. Mutta olinpa saanut kommentteja kun kävin kurkistamassa blogin sähköpostia! Kiitos, ne motivoivat jatkamaan kun tietää että joku muukin lukee näitä sepostuksia kuin minä itse.

Meillä pieni neiti täyttää kuun loppupuolella vuoden ja olen alkanut lopettelemaan imetystä. Ollaan menty monta päivää jo pelkällä iltatissillä. Vaikka nautinkin imetyksestä ihan mahdottomasti niin haluan kroppani takaisin. Niin pikkumaiselta kuin se kuulostaakin, haluan pukeutua juuri niin kuin hyvältä tuntuu, ilman että pitää miettiä tissin esille kaivamismahdollisuutta. Haluan saada syödä niinkuin haluan, juuri sitä ruokaa kuin haluan ja sellaisen määrän kuin haluan, ilman että tarvitsee miettiä, että saako tipu siitä vatsan väänteitä tai muuta. Haluan myös, että voin mennä ja olla omissa hommissani ilman tarkkoja kotiintuloaikoja! Elämän pieniäsuuria asioita, joita ei varmasti voi käsittää jos ei ole imettänyt pitkään. Meillä minä olen siis ollut lähes vuoden päivät maitobaari, muuta juomaa ei ole tarjottu. Nyt kuukauden sisään on harjoiteltu maidon juontia ja vettäkin on maisteltu. Tuttipulloon ei tipusen kanssa ole tartuttu ja se mulla on ollut tavoitteena siitä asti kun uskalsi sanoa, että imetys onnistuu.

Liikuntapuolella on ollut hiljaista. Crosstraineri on kerännyt pölyä punttien kanssa mutta josko ne tuolta villakoirien seasta vielä löytyisi.. Joku päivä, ei tänään. Uuden liikkumismuodon olen kuitenkin löytänyt blogihiljaisuuden vallitessa, vesijumpan! Kerran vasta olen käynyt mutta tänään olen illalla uimahallille menossa, tosin vesijuoksun ja uinnin merkeissä mutta kuitenkin.

Ja sitten se paheksuttava motivaattori. Päätin lähteä kokeilemaan Nutrilett-kuuria motivaation nostattajana. Olen aina itse pitänyt tuollaisia humpuukina, vaikkakin olen kokeilun haluisena ihmisenä miettinyt niiden testaamista. En siis aio laihduttaa Nutriletin avulla, haen vain alkusysäystä. Saas nähdä kuinka tädin käy! Ostin kolmen päivän pikastartin ja paketin pusseja, joiden pitäisi riittää viideksi päiväksi. Toki jo vähän mietin, että maistelisin nuo viiden päivän keitot kevyen perusruuan ohella, tukena terveelliseen syöntiin siirtymisessä. En tiedä vielä varmaksi muuta kuin että kolmen päivän kuurin aloitan huomenna ja menen täysin paketin ohjeen mukaan. Tervetuloa nälkä ;)


2 kommenttia:

  1. Täällä ollaan vähän samanlaisissa fiiliksissä motivaation suhteen. Mihin se katosi niinn yhtäkkiä??? Mutta ei luovuteta vielä, eihän?
    Mäkin joskus kokeilin tuota vesijuoksua ja se tuntui kyllä yllättävän hyvältä. Onnea siis löydöstä ja tsemppiä sen suhteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei luovuteta! Eikai tästä voi olla suunta kuin ylöspäin?! Toivottavasti. Mutta uinti tai paremmin vesijuoksu oli tänäänkin huippua. Mahtava lajilöytö! I'm in lööööv!

      Poista