lauantai 9. helmikuuta 2013

Jumppaaminen telkkari kaverina.

Onkohan tää nyt ihan kivaa jumppaamista? Itku silmässä yrität heilua telkkarin edessä kun ei se täti vaan ajoissa kerro mitä tekee. Ei vaan pysy mukana, ei ollenkaan. Pysyykö tossa oikeasti joku mukana? Oisko jollain kokemusta ns. hyvistä jumppalevyistä? Mulla on siis noita KuntoPlus-lehden levyjä eikä ne oikein mun kanssa toimi. Sitten on joku romu pilates tai jooga tai sekä että, kadonnut johonkin mappi ööhön. Niin ja on mulla tollanen Inch Loss Combat, vhän hankalasti seurattava sekin.

Mut ei kai tästä lannistuta. Vähän vähemmän väsyneenä uus yritys. Tänään ei vaan onnistu. Onneks rekkulit on muistanu käyttää mua tänään lenkillä ja metsäreissussa, ulkoilut koirien kanssa piristää kummasti!

2 kommenttia:

  1. Hei, mulla on noita samoja levyjä :)! Niiden kanssa hyppiessä olen kiitollinen, ettei asuta ekassa kerroksessa, sen verran hölmön näköstä se mun koikkelehtiminen on. Millään en siis minäkään meinaa pysyä mukana ja koordinaatio ei muutenkaan ole parhaimmillaan. Mutta yritän ajatella, että sekin koikkelehtiminen on kuitenkin parempi, kuin sohvalla löhöily, joten jatketaan samaa rataa. Jotain Wii-viritelmiä olen myös miettinyt, kun peruslaite istuu käyttämättömänä hyllyllään, mutta toistaiseksi mennään lenkillä ja levyillä. Tsempityksiä siihen suuntaan lähtee täältä!

    VastaaPoista
  2. Mä suosittele että katsot netistä jonkun hyvän kuntopiirin ohjeen. Helppo tehdä kellon kanssa ja taatusti tulee hiki. Aluksi voi ottaa vaikka vain 3 liikettä joita vaihtelee:)

    VastaaPoista