keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Turha päivitys.

Mutta pakkohan se on kirjoittaa kun siltä tuntuu ;) Aloitin aamun pikkuisella jumpalla ja lopetin samalla tavalla. Kuulostaa monesta varmaan turhalta ja jopa naurettavalta mut mun on hyvä fiilis. Pyörähtelin selättimellä, tein vatsoja ja punnersin. Vältin iltaherkuttelun jumppaamalla (ja tulemalla myöhään kotiin). Mutta vältin kuitenkin, se lienee tärkeintä.

Kävin ripsihuollossa. Se vei illasta hyvän tovin. Oon alkanu vähän turhamaiseksi mutta ehkä se on ihan tervettä kun jonkun aikaa oli ihan hunningolla lasten saannin jälkeen. Tai olenhan mä edelleenkin mut jotenkin oon vähän alkanut ulkoisesti ihmistymään ;)

Mutta, söin mä tänään yhden suklaamuffinssin vaikka muuten skarppasinkin. Pakkohan se oli kun lapset kerhossa kokkailivat <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti